18/06/2024

Een cheque van €3500 ontving de Waterman van de gezamenlijke Lionsclubs in Sneek.

Dit bedrag was een gedeelteDrieke Dijkstra en Antje Haringsma van de Waterman en Arjen Zeevenhooven en Auke Jelle Kingma van de Lionsclubs van de opbrengst van de badeendjesactie die de gezamenlijke Lionsclubs afgelopen zomer hebben uitgevoerd. Deze actie stond in het teken van dementie. Het was een groot succes met een hoge opbrengst, allemaal ter ondersteuning van activiteiten die dementerende mensen steun geven. Ook bij de Waterman kan deze donatie goed worden gebruikt om het leven van hun bewoners aangenamer te maken. Met deze bijdrage richt men bij de Waterman een ontspanningsruimte in. In deze ontspanningsruimte wordt gebruik gemaakt van tastmateriaal, beelden, geuren en geluiden die de bewoners aan vroeger of vakantie doen denken en hen een gelukmoment bezorgen. Zo komt ook deze bijdrage weer goed terecht.